برنامه های کاربردی موبابل در تلگرام

چطور در تلگرام کارهای خاص انجام دهیم

برنامه های کاربردی موبابل در تلگرام

چطور در تلگرام کارهای خاص انجام دهیم

بهترین گوشی های لمسی ارزان قیمت

بهترین گوشی های لمسی ارزان قیمت


بهترین گوشی های لمسی ارزان قیمت

بهترین گوشی های ارزان قیمت در سال ۹۶ در این مقاله معرفی خواهند شد. برخی کاربران تمایلی جهت پرداخت هزینه های سنگین برای خرید تلفن همراه ندارند و به دنبال گوشی های مقرون به صرفه هستند. این افراد به دنبال پرداخت مبلغ کمتر همراه با امکانات قابل قبول می باشند. گوشی های رده پایین یا ارزان قیمت بسیاری در بازار موبایل وجود دارد . کمپانی های مختلف در کنار تولید گوشی های پرچمدار و میان رده ، به تولید گوشی های پایین رده نیز می پردازند. واضح است شرکت های تولید کننده ی تلفن همراه ، در عرضه ی محصولات خود نیاز سه دسته از کاربران را در نظر گرفته اند.

بهترین گوشی های ارزان قیمت

شیائومی می ۴

شیائومی می ۴ از جمله بهترین گوشی های ارزان قیمت بازار است. قیمت این محصول ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان می باشد. 

ادامه مطلب ...

طرح رجیستری در آیفون ها به چه صورت است

طرح رجیستری در آیفون ها به چه صورت است



طرح رجیستری در آیفون ها به چه صورت است

طرح رجیستری در آیفون

با اجرای طرح رجیستری گوشی های وارداتی، سرنوشت گوشی های آیفون که به صورت قاچاقی وارد ایران شدند چه می شود؟ آیا مخابرات آنتن دهی به آیفون های قاچاق را قطع خواهد نمود؟ 

ادامه مطلب ...

بررسی قیمت وامکانات گوشی Huawei Honor 9

بررسی قیمت  وامکانات گوشی Huawei Honor 9


بررسی قیمت  وامکانات گوشی Huawei Honor 9


یکی دیگر از گوشی های منحصر به فرد و قدرتمند خانواده Honor کمپانی Huawei  گوشی  نام دارد. این گوشی زیبا و خوش دست با سخت افزار قدرتمند و امکانات منحصر به فرد دیگر خود در میان گوشی های برتر سال ۲۰۱۸ خود را به خوبی نشان داده است. اکنون به برسی نقاط قوت و ویژگی های مثبت این گوشی قدرتمند میپردازیم.

5بررسی  و قیمت گوشی Huawei Honor 9

طراحی شیک و خوش دست

گوشی Huawei Honor 9 دارای طراحی زیبا و دل نشینی میباشد. طراحی این گوشی به گونه ایست که گوشی به راحتی در دستان شما جای میگیرد و به یک گوشی شیک و خوش دست تبدیل میشود. جنس قاب پشتی این گوشی و قاب جلویی آن از شیشه بوده و به گونه ای طراحی شده تا از دستان شما سر نخورد. همچنین فریم این گوشی آلمینیومیست که جلوه ی زیبایی به نمای ظاهری گوشی داده است.

2بررسی  و قیمت گوشی Huawei Honor 9

3بررسی  و قیمت گوشی Huawei Honor 9

صفحه نمایش قدرتمند

نقطه ی قوت قابل ذکر دیگر در ارتباط با این گوشی صفحه نمایش آن است که نسبت به نسخه های قبلی ارتقا پیدا کرده است. دقت صفحه نمایش این گوشی ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است که به کاربر خود امکان مشاهده تصاویر و فیلم ها با تراکم پیکسل بالا را میدهد. اندازه ی صفحه نمایش این گوشی ۵.۱۵ اینچ میباشد که ۷۰ درصد از فضای قاب جلویی گوشی را اشغال میکند. همچنین نوع صفحه نمایش این گوشی LTPS IPS LCD  با تراکم ۱۶ میلیون رنگ است.

عکس برداری و فیلمبرداری با کیفیت بالا

از دیگر نکات مثبت لازم به ذکر در ارتباط با این گوشی دور بین های قدرتمند آن است. در قسمت قاب پشتی این گوشی  دو دوربین اصلی ( دوربین های دوگانه اصلی) وجود دارند که یکی ۱۲ مگاپیکسل با ضریب دیافراگم f/2.2 و دیگری ۲۰ مگاپیکسل با ضریب دیافراگم f/2.2 میباشد. همچنین دوربین جلوی این گوشی ۸ مگاپیکسل با ضریب دیافراگم f/2.0 میباشد. کیفیت فیلمبرداری با دوربین های اصلی این گوشی ۲۱۶۰p با سرعت ۳۰ فریم برثانیه است.

مشخصات مختصر دیگر این گوشی

  • پردازنده:HiSilicon Kirin 960
  • CPU:هشت هسته ای( ۴ هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Cortex-A73 و ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Cortex-A53 )
  • GPU:Mali-G71 MP8
  • حافظه داخلی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
  • حافظه خارجی: میکرو SD تا ۲۵۶ گیگابایت
  • حافظه رم: ۴ و ۶ گیگابایت
  • باتری: لیتیم پلیمری ۳۲۰۰ میلی آمپر ( غیر قابل تعویض)

4بررسی  و قیمت گوشی Huawei Honor 9

قیمت این گوشی در بازار کنونی ایران ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان میباشد.

بررسی امکانات وعملکرد گوشی Zenfone Max Pro

بررسی امکانات وعملکرد گوشی Zenfone Max Pro


بررسی امکانات وعملکرد گوشی Zenfone Max Pro


یکی از گوشی های هوشمند منحصر به فردی که کمپانی Asus در بازار تکنولوژی گوشی های هوشمند عرضه کرده است، گوشی قدرتمند Asus Zenfone Max Pro میباشد. این گوشی زیبا و خوش دست دارای سخت افزار قدرتمند، دوربین با رزولوشن بالا و صفحه نمایش با کیفیت بالا میباشد. اکنون به برسی چند ویژگی بارز و در واقع نقطه ی قوت این گوشی میپردازیم.

2بررسی گوشی Asus Zenfone Max Pro (M1) ZB601KL

طراحی منحصر به فرد و ظریف  

ادامه مطلب ...

بررسی عملکرد وامکانات گوشی Huawei Honor 8

بررسی عملکرد وامکانات گوشی  Huawei Honor 8


یکی دیگر از گوشی های منحصر به فرد کمپانی Huawei  در خانواده ی Honor درخشیده است. گوشی Huawei Honor 8 یک گوشی هوشمند زیبا، شیک و خوش دست و منحصر به فرد است که با وجود قیمت مناسب خود امکانات مفید مختلفی را در اختیار کاربر خود قرار میدهد. از سخت افزار قدرتمند گرفته تا دوربین و صفحه نمایش هوشمند همه و همه در این گوشی شیک و منحصر به فرد جای گرفته اند.

1بررسی مختصر و قیمت گوشی Huawei Honor 8

زیبا،منحصر به فرد و خوش دست

یکی از ویژگی های بارز این گوشی خوش دست بودن آن است. طراحی این گوشی به گوشی Huawei Honor 8 Lite شباهت بسیاری دارد.  قاب پشتی و جلویی این گوشی در طراحی آن میدرخشند و از جنس شیشه میباشند. نکته ی مثبت سر نخوردن این گوشی هوشمند از دست با وجود جنس قاب پشتی آن است.همچنین طراحی خمیده ی فریم این گوشی که از جنس آلمینیوم است، آن را بیش از پیش خوش دست و زیبا نشان میدهد.  ادامه مطلب ...