برنامه های کاربردی موبابل در تلگرام

چطور در تلگرام کارهای خاص انجام دهیم

برنامه های کاربردی موبابل در تلگرام

چطور در تلگرام کارهای خاص انجام دهیم

بررسی عملکرد وامکانات گوشی Samsung Galaxy A6

بررسی عملکرد وامکانات گوشی  Samsung Galaxy A6


اگر فکر میکنید ک برای لذت بردن از یک گوشی هوشمند و منحصر به فرد کمپانی سامسونگ نیاز به یک بودجه ی مالی هنگفت دارید در اشتباهید. گوشی منحصر به فرد Samsung Galaxy A6 مناسب افرادیست که شیفته ی طراحی و تکنولوژی گوشی های این کمپانی هستند اما بودجه ی کافی برای خرید گوشی هایی همچون Galaxy Note8 و یا Galaxy S9 را ندارند.  این گوشی هوشمند دارای طراحی منحصر به فرد و زیبا، دوربین های قدرتمند، صفحه نمایش با کیفیت بالا و همچنین سخت افزاری هوشمند است که سبب خواستنی تر شدن این گوشی میان کاربران میشود.

1بررسی گوشی Samsung Galaxy A6

طراحی زیبا، خوش دست و منحصر به فرد

یکی از ویژگی هایی که در مورد این گوشی اول از همه به چشم میخورد طراحی آن است. جنس بدنه ی این گوشی به نحو منحصر به فردی زیباست و طراحی فریم اطراف آن خوش دست بودن آن را بیشتر و بیشتر میکند. طراحی محل دوربین ها و محل سنسور اثر انگشت کاملا مرتبط با طراحی گوشی بوده و خوشبختانه نقطه ضعفی در طراحی آن (با توجه به دیدگاه منتقدان) به حساب نمی آید.  ادامه مطلب ...

بررسی توانایی وامکانات گوشی Asus Zenfone Max Pro

بررسی توانایی وامکانات گوشی Asus Zenfone Max Pro


بررسی توانایی وامکانات گوشی Asus Zenfone Max Pro


یکی از گوشی های هوشمند منحصر به فردی که کمپانی Asus در بازار تکنولوژی گوشی های هوشمند عرضه کرده است، گوشی قدرتمند Asus Zenfone Max Pro میباشد. این گوشی زیبا و خوش دست دارای سخت افزار قدرتمند، دوربین با رزولوشن بالا و صفحه نمایش با کیفیت بالا میباشد. اکنون به برسی چند ویژگی بارز و در واقع نقطه ی قوت این گوشی میپردازیم.

2بررسی گوشی Asus Zenfone Max Pro (M1) ZB601KL

طراحی منحصر به فرد و ظریف

یکی از نقاط قوت بارز این گوشی طراحی ظریف و خوش دست آن است. جنس قاب پشتی آن آلمینیوم است که سبب میشود گوشی به راحتی از دست شما سر نخورد. قاب جلویی گوشی نیز از جنس شیشه است. طراحی فریم آلمینیومی این گوشی آن را به یک گوشی خوش دست و منحصر به فرد تبدیل میکند که در دستان شما میدرخشد.

3بررسی گوشی Asus Zenfone Max Pro (M1) ZB601KL

تماشای عکس ها و فیلم ها با کیفیت بالا

نقطه ی قوت قابل ذکر دیگر دقت بالای صفحه نمایش این گوشی است که به شما امکان تماشای تصاویر و فیلم ها با کیفیت بالا میدهد. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی  ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ میباشد که به شما امکان تماشای تصاویر با کیفیت بالا را میدهد. نوع صفحه نمایش این گوشی لمسی  خازنی با تراکم ۱۶ میلیون رنگ و IPS LCD میباشد. اندازه ی صفحه نمایش این گوشی منحصر به فرد ۵.۹۹ اینچ بوده که تقریبا ۸۰ درصد از قاب جلویی گوشی را اشغال میکند و به قاب جلویی جلوه ی شیک و خاصی میدهد.

فیلمبرداری و عکاسی با کیفیت بالا

یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی دوربین های آن میباشد. در قسمت قاب پشتی  این گوشی دو دوربین اصلی وجود دارند که یکی ۱۶ مگاپیکسل و دیگری ۵ مگاپیکسل است. دوربین موجود در قاب جلویی گوشی ۱۶ مگا پیکسل است. کیفیت فیلمبرداری با دوربین این گوشی ۲۱۶۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه میباشد.

مشخصات مختصر دیگر این گوشی:

  • پردازنده:Qualcomm SDM636 Snapdragon 636
  • CPU: هشت هسته ای ۱.۸ گیگاهرتزی
  • GPU:Adreno 509
  • حافظه داخلی: ۳۲ و ۶۴ گیگابایت
  • حافظه خارجی: Micro SD تا ۴۰۰ گیگابایت
  • رم: ۳ ، ۴ و ۶ گیگابایت
  • باتری:۵V/2A 10W و کجهز به تکنولوژی شارژ سریع
  • حسگر ها:اثر انگشت، شتاب سنج، حسگر مجاورتی، قطب نما

1بررسی گوشی Asus Zenfone Max Pro (M1) ZB601KL

چگونه پروفایل اینستاگرام خود را بهینه سازی کنیم

چگونه پروفایل اینستاگرام خود را بهینه سازی کنیم


چگونه پروفایل اینستاگرام خود را بهینه سازی کنیم


همان طور که شما عزیزان هم به خوبی می دانید امروزه اپلیکیشن اینستاگرام یکی از برترین اپلیکیشن ها در سطح جهانی است و این برتری را مدیون کاربران زیاد و فضایی است که در حال حاضر در این اپلیکیشن اجتماعی به وجود آمده است.


این اپلیکیشن ممکن است برای یکی از کاربران صرفا جهت سرگرمی و تفریح باشد ولی از سویی دیگر برای یکی دیگر از کاربران سکو و تریبونی برای معرفی کالا و برند و یا حتی حرفه ی خودش باشد. 

ادامه مطلب ...

بررسی امکانات وتوانایی گوشی Samsung Galaxy J7 Prime 2

بررسی امکانات وتوانایی  گوشی  Samsung Galaxy J7 Prime 2


بررسی امکانات وتوانایی  گوشی  Samsung Galaxy J7 Prime 2


یکی دیگر از گوشی های منحصر به فرد کمپانی بزرگ Samsung ، گوشی  Samsung Galaxy J7 Prime 2 میباشد. این گوشی دارای طراحی زیبا و خوش دست، صفحه نمایش قدرتمند، و دوربین ها با کیفیت مناسب است.

با توجه به قیمت این گوشی در بازار کنونی موبایل در ایران میتوان گفت این گوشی در نوبه ی خود یک گوشی هوشمند خاص به حساب می آید که نیاز های کاربر خود را به خوبی برطرف خواهد کرد. اکنون به بررسی برخی از ویژگی های این گوشی زیبا میپردازیم. 

ادامه مطلب ...

بررسی عملکرد و توانایی گوشی Hawei Honor 10

بررسی عملکرد و توانایی گوشی Hawei Honor 10


یکی دیگر از گوشی های پرچمدار کمپانی Huawei در خانواده ی Honor میدرخشد. این گوشی منحصر به فرد و زیبا Hawei Honor 10  نام دارد که از گوشی های قدرتمند ۲۰۱۸ به حساب می آید.

بررسی گوشی Huawei Honor 10

درواقع میتوان گفت این اثر هنری Honor هم از نظر طراحی، و هم از نظر سخت افزار و دوربین حرف های زیادی برای گفتن دارد و عملا در میان گوشی های برتر سال ۲۰۱۸ قدرت خود را به رخ میکشد. اکنون با هم به ویژگی های مثبت و نقاط قوت این گوشی میپردازیم. 

ادامه مطلب ...