برنامه های کاربردی موبابل در تلگرام

چطور در تلگرام کارهای خاص انجام دهیم

برنامه های کاربردی موبابل در تلگرام

چطور در تلگرام کارهای خاص انجام دهیم

بیوگرافی گوشی هوشمند هوآوی میت ۲۰ لایت

بیوگرافی گوشی هوشمند هوآوی میت ۲۰ لایت


بیوگرافی گوشی هوشمند هوآوی میت ۲۰ لایت

هوآوی میت ۲۰ لایت | همانطور که می دانید کمپانی هوآوی از مدت ها پیش اعلام کرده بود که قرار است از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی به عمل آورده که این سه گوشی هوشمند در رده های بالارده و یمان رده بودند. اکنون ساعاتی قبل از گوشی میان رده ی خود به نام هوآوی میت ۲۰ لایت رونمایی به عمل آورد و توانست توجه طرفداران خود را به قابلیت های این گوشی هوشمند میان رده جلب نماید.

هوآوی میت 20 لایت

هوآوی میت ۲۰ لایت

گوشی هوشمند هوآوی میت ۲۰ لایت قبل از این در کشور لهستان مشاهده شده بود و در حال حاظر به وب‌ سایت رسمی کمپانی هواوی در بریتانیا نیز افزوده شده است و کمپانی سازنده نیز طی یک بیانیه‌ ی مطبوعاتی درباره‌ ی محصول جدید خود اطلاعاتی را منتشر نموده است. نوع طراحی و مشخصات فنی هوآوی میت ۲۰ لایت تا مقدار زیادی با شایعات و حدس و گمان های پیرامون آن همخوانی دارند.

اساسا Mate 20 lite اولین گوشی هوشمند از خانواده‌ ی میت ۲۰ هوآوی به شمار می رود و پیش‌ بینی شده است که دو فبلت دیگر از این سری با نام‌های Mate 20 و Mate 20 Pro نیز در طول ماه اکتبر از راه خواهند رسید. باید یادآوری کنیم که هوآوی Mate 20 Lite تنها گوشی میان‌ رده از خانواده‌ ی Mate 20 یه حساب می آید و دو گوشی هوشمند دیگر به کلاس پرچمداران هواوی تعلق خواهند داشت. علاوه بر نسل قبل، میت ۲۰ لایت از یک بدنه‌ ای با ترکیب فلز و شیشه استفاده می نماید.

بریدگی بالای صفحه نمایش به سری میت ۲۰ نیز راه پیدا کرده است و در حال حاضر هوآوی میت ۲۰ لایت از یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی از نوع LTPS IPS با روزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل‌ بر هر اینچ بهره مند می باشد که از لبه‌ ی بالا به یک بریدگی و از لبه‌ ی پایین به یک حاشیه‌ ی نسبتا باریک ختم می گردد. همه ی کلید‌ های فیزیکی در لبه‌ ی سمت راست این گوشی هوشمند قرار گرفته اند و لبه‌ ی سمت چپ فقط از یک درگاه سیم‌کارت بهره مند می باشد. ورودی هدفون کماکان در مدل این سری لایت وجود دارد و در لبه‌ ی پایین گوشی هوشمند، در کنار پورت USB-C قرار دارد.

هوآوی میت 20 لایت

بر روی پنل پشتی این گوشی میان رده یک دوربین دوگانه‌ ی ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی در کنار سنسور اثر انگشت قرار گرفته است که سنسور اصلی فوکوس خودکار از تشخیص فاز، HDR Pro، سوپر اسلوموشن به همراه Qmoji سه‌ بعدی پشتیبانی می نماید و در پشت یک لنز با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است. چینی‌ ها وظیفه‌ ی ثبت تصاویر سلفی را نیز به عهده ی یک دوربین دوگانه‌ قرار داده‌ اند که ترکیبی از سنسورهای ۲۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی می باشد.

پردازش اطلاعات در هوآوی میت ۲۰ لایت برعهده‌ ی پردازنده ی میان‌ رده‌ ی ۶۴ بیتی و هشت هسته‌ ای کایرین ۷۱۰ می باشد که این پردازنده را ۴ گیگابایت حافظه‌ ی رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ی ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا تا سقف ۲۵۶ گیگابایت از طریق کارت حافظه‌ ی میکرو اس دی همراهی می نماید. این گوشی میان‌رده‌ ی هوآوی برای تأمین انرژی لازم به یک باتری ۳۷۵۰ میلی‌ آمپر ساعتی خود اتکا نموده است که این باتری از شارژ سریع ۹ ولت یا ۲ آمپر نیز پشتیبانی می نماید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.